Marketing

Při prodeji nebo pronájmu vyžaduje každá z vašich nemovitostí specifický přístup, proto budete potřebovat účinný marketingový plán. U nás máte k dispozici širokou nabídku marketingových produktů. Pomůžeme vám zvolit tu nejvhodnější variantu z hlediska optimální návratnosti.  Ze širokého spektra možností si můžete vybrat tiskovou inzerci na stránkách realitních časopisů a příloh deníků, prezentaci na internetových portálech, prostřednictvím POS marketingu a bannerů.

Internet

Přibližně 75% všech poptávek po nemovitostech přichází prostřednictvím vyhledávání po internetu a proto je důležité mít jistotu, že vaše nemovitost je nabízena na vhodných realitních stránkách, které odpovídají vašemu vkusu a záměru. Každé nemovitosti je na našich webových stránkách  www.agentreality.cz  a inzertních portálech věnována důkladná pozornost na detaily, obsah popisku a kvalitní fotografie s plánem prostorového uspořádání dispozice nemovitosti. 

Vaše nemovitost může být prezentována i prostřednictvím jednoho či více předních českých realitních portálů, např.:

  • Sreality.cz, Reality.IDNES.cz, Reality.cz, Realitymix.cz, Netrealit.cz, Českereality.cz, Hyperreality.cz, Pozemky.cz, Nemovitosti.cz
  • Annonce.cz,Levnebydleni.cz, LuxusniBydleni.cz, KomerčníReality.cz, Bytyvpraze.cz, Nebytoveprostory.cz, Katalogbydleni.cz, Stredoceske-reality.cz,
  • Bydlet.cz, Avizo.cz, Ekrk.cz, Viareality.cz, Realhit.cz, Realitypro.eu, Wikireality.cz, Reality123.cz, Reality2.eu, prazskereality.cz, eurobydleni.cz, Realcity.cz
  • Reals.cz, euroreality.cz, i-ubytovani.cz, Realites.cz, Realityprozeny.cz, Tvojeadresa.cz, Realitnieso.cz, Bazoš.cz, Československéreality.cz, Realcity.cz

Tisková inzerce

Vaše nemovitost může též být uvedena prostřednictvím tištěné inzerce v předních realitních časopisech:

  • Real City
  • Grand Reality
  • Estate Magazine
  • Prague Post (Příloha, oddíl Reality)

Direct Marketing

Naše realitní kancelář udržuje rozsáhlou databázi kontaktů poptávajících koupi nemovitosti. Pomocí pokročilé technologie vytváříme profily klientů, které porovnáváme s naší nabídkou a poptávkou, a vyhodnocujeme výsledky reklamní kampaně v jednotlivých médiích. Pravidelně zasílá svým klientům nabídky a aktualizace nemovitostí.

POS marketing a prezentace

Zásadní důraz klademe na výrobu prospektů a také na kvalitní vizualizaci interiéru. Nabízíme jak výrobu těchto prezentačních materiálů tak jejich distribuci v okruhu potenciálních kupců.

Marketingová analýza a optimalizace

Průběžně analyzujeme reklamní kampaň, vyhodnocujeme informace ohledně zájmu potenciálních kupců a nájemců o jednotlivé typy nemovitostí a nadále se snažíme kampaň optimalizovat.